61

سیماب گل کی مختصر فلم سینڈ سٹارم (ملاکت) آسکر کے لیے کوالیفائی کر لی

ہدایتکار سیماب گل کی مختصر فلم سینڈ سٹارم (ملاکت) ہولی شارٹس فلم فیسٹیول 2022 میں ٹاپ تین فلموں میں شامل تھی جو 11 اگست سے 20 اگست تک جاری رہی۔ فیسٹیول نے ہفتے کے روز ہالی ووڈ میں ایوارڈز پیش کیے۔
HollyShorts مختصر فلم کیٹیگریز کے لیے آسکر کوالیفائنگ فیسٹیول ہے، اور ان تینوں ایوارڈز کے فاتح خود بخود آسکر مقابلے میں شامل ہو جاتے ہیں۔ دی ریپ کے مطابق، ہالیلوجا نے میلے کی بہترین شارٹ فلم کے لیے گراں پری، سینڈ اسٹورم (ملاقات) نے بہترین فیچر شارٹ اور اسکیل اینیمیشن کے لیے جیتا۔
سیماب گل کی ہدایت کاری میں بننے والی فلم نے اگست 2022 میں دو آسکر کوالیفائنگ فلم فیسٹیول ہولی شارٹس اور فلکرز کے رہوڈ آئی لینڈ انٹرنیشنل فلم فیسٹیول میں کامیابی حاصل کی، جو اس مہینے میں بھی ہوتا ہے جب ہم پاکستان کا 75 واں یوم آزادی مناتے ہیں،” عابد عزیز میں سے ایک پروڈیوسر۔ اوبچوڈنک نے اس خبر کا اعلان کرتے ہوئے اپنی انسٹاگرام پوسٹ کا عنوان دیا۔
اس فلم کو گل اور مرچنٹ نے سنت انیشیٹو اور انسٹنٹیکٹ پروڈکشن کے اشتراک سے تیار کیا تھا۔ حمزہ مشتاق، پریزی فاطمہ، عائشہ شعیب احمد اور نبیلہ خان نے اداکاری کی، یہ زارا نامی ایک نوعمر لڑکی کی کہانی ہے، جس کی زندگی اپنے ورچوئل بوائے فرینڈ کے ساتھ ایک سنسنی خیز ڈانس ویڈیو شیئر کرنے کے بعد بدتر ہو جاتی ہے۔ وہ اسے ذاتی طور پر ملنے کے لیے بلیک میل کرنا شروع کر دیتا ہے۔ “کیا زارا اس اجنبی کے بڑھتے ہوئے مطالبات کو تسلیم کر لے گی یا آزاد ہو جائے گی؟” ٹیزر نے پوچھا.
اس مختصر فلم کو سنڈینس، وان اور شارٹ شارٹس سمیت کئی بڑے فلمی میلوں میں دکھایا گیا۔ اسچیا فلم فیسٹیول نے اسے اعزازی تذکروں کے زمرے میں شامل کیا اور اسے “ایک نوعمر لڑکی کی تصویر کے طور پر بیان کیا جو، اپنی بے ہودگی میں، ثقافتی بدنامی اور آزادی کی کمی کا سامنا کرتی ہے۔ Sandstorm ایک طاقتور، خوبصورت اور اچھی اداکاری والی فلم ہے جو کامیابی کے ساتھ پیش کرتی ہے کہ کس طرح اس طرح کی خواہش کو اکثر جبر اور بلیک میلنگ کے درمیان توازن پیدا کیا جاتا ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں